czwartek, 7 września 2017

Jaki?Jaka?Jakie?


 ,, Komisja zebrała potężny materiał dowodowy, który jest wielkim aktem oskarżenia wobec prezydent (Warszawy) - powiedział Patryk Jaki w programie "Fakt Opinie". Odnosząc się do braku stawiennictwa przed komisją przez prezydent stolicy, Jaki stwierdził, że "jeżeli ktoś nie chce przyjść na komisję, to również jest forma zeznań". - Pani prezydent tak naprawdę zeznaje i mówi: "mam coś do ukrycia", dlatego nie chce przyjść na komisję. Tym bardziej że ja po każdej rozprawie mam coraz więcej pytań, które chciałbym zadać pani prezydent - mówił wiceminister."
   
            Panie Jaki, nie pozostaje więc nic innego, jak czekać na AKT OSKARŻENIA, PROCES i WYROK! Cieszę się, że poznam w końcu prawdę, ale... . No właśnie, jak pamiętam, po objęciu władzy przez tę zmianę, najgorszą zmianę w dziejach, w każdym resorcie, w każdej instytucji państwa przeprowadzaliście AUDYTY. Ileż to nasłuchaliśmy się i naczytaliśmy o bandyckich wręcz działaniach poprzedników. Ławy oskarżonych miały się zapełnić bardziej, niż arka Noego. Minęły dwa lata i... znowu nic. Czy ministerstwo, któremu pan szefuje jako drugi, UKRYWA tych przestępców z PO i PSL?! Gdzie oni są, chciałoby się krzyczeć? Gdzie ci oszuści, złodzieje, naciągacze etc etc? Czekamy panie Jaki. Aha, mała uwaga od zwykłego człowieka, Polaka tego gorszego sortu. Panie Jaki, ja mogę swobodnie mówić o przestępcach którzy napadli za granicą na polską parę, jak chcę. Bydlaki, zwierzęta, bestie. Pan, jako wiceminister MUSI uznawać, że przed skazaniem są oni niewinni. Pana mowa trawa, pana populistyczne brednie o karze śmieci, torturach, nazywanie ich bestiami, jest nie na miejscu. Myślałem, że po pana kierunku studiów, potrafi pan zachować choćby pozory normalności. Przeliczyłem się. Upadek będzie olbrzymi, bo zło, które pan czyni, powróci zgodnie z prawem i sprawiedliwością. Nie tą dziejową, jakiej chcecie, ale tą pisana literą prawa, zawartą w kodeksach. Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak przeczytanie newsa o pani Hannie G.W. w kontekście aktu oskarżenia....

4 komentarze:

  1. Czytałem ongiś, że pan Jaki jest politologiem z wykształcenia. A to, być może, czytałeś: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wpadka-patryka-jakiego-internauci-bezlitosni-dla-wiceministra-sprawiedliwosci/5y6pzxt#slajd-1
    Pozdrawiam!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być na bieżąco:) Ale czasami TYLKO staram. Czas jest moim wrogiem. Dosłownie czasami mam wrażenie, że jestem głupcem. Praca, praca i praca:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciekawy artykuł
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń