środa, 27 stycznia 2016

PAWŁOWICZ I NASTAŁA CIEMNOŚĆ


    Nie trzeba zbytnio przedstawiać pani Pawłowicz. Wiemy, że zero intelektu, brak ogłady, przyzwoitości i bezczelność przechodząca w arogancję. Ale to, co przeczytałem o jej konkluzjach na spotkaniu z wyborcami, rozśmieszyło mnie do tego stopnia, że postanowiłem to tutaj zamieścić. 

    ,,Zdaniem pani profesor Polska jest krajem wyborczych manipulacji na gigantyczną skalę. Głowy nie da, ale wydaje się jej, że wszystkie wybory po 89 roku były fałszowane. Wystarczy przypomnieć sobie te z 2010 roku, w których Jarosław Kaczyński walczył o urząd prezydenta. Najpierw prowadził, a później coś tam się pozacinało i jego wynik nagle zjechał w dół. Podejrzane. Ale wtedy czas był specyficzny, nikt nie dociekał. – Nam wtedy jeszcze do głowy nie przychodziło, że wybory można sfałszować. Wydawało nam się, że komuna się skończyła i to już się nie może powtórzyć – mówiła Pawłowicz."

          Pani Pawłowicz, ma pani rację. Komorowski prowadził znacząco w kampanii wyborczej z ub. roku. Nagle coś pozacinało i.wygrał Duda. Prawda  pani poseł, że to śmierdzi na odległość fałszerstwem?!

   ,,Najlepszy serwis informacyjny ma Telewizja Trwam i Radio Maryja. To bezdyskusyjny fakt! – przekonywała. Tam można znaleźć wypowiedzi każdej ze stron, a odbiorca może samodzielnie wyrobić sobie opinię. Posłanka pozytywnie ocenia też Telewizję Republikę. TVP obserwuje z nadzieją. Powoli zmienia się na lepsze, ale wiele jest jeszcze do zrobienia. Ostatnio włączyła przypadkiem „Świat się kręci”, prowadzącą była Agata Młynarska.
Jakaś pani, jakiś konkurs… Co to w ogóle jest? – krzywiła się posłanka Pawłowicz. - Trudna sytuacja w Polsce, kryzys można powiedzieć, a jakaś pani Młynarska coś tam ludziom opowiada… Czym się ta telewizja zajmuje? – zastanawiała się z troską."

      Pani Pawłowicz ma pani rację. TVP z publicznej stała się rządową, TK, media, kryzys jak pani mówi, oczywiście wiemy, w końcu PiS zaczął swoje nierządy, a Młynarska chce trochę normalności wprowadzić, dać ludziom chwilę wytchnienia, relaksu  choćby od wypowiedzi pani.:)

    ,,Platforma próbowała wyprowadzić ludzi na ulice. Owszem, część wyszła, ale głównie ci zdezorientowani. Na szczęście, szybko okazało się, że ten podstawiony facet z kucykiem to alimenciarz. Ci, którzy protestują nadal, rozumieją demokrację jako stan, w którym w wyborach zawsze wygrywa lewactwo albo Platforma Obywatelska, czyli też lewactwo. Kiedy wygrywa Prawo i Sprawiedliwość, krzyczą, że jest faszyzm, nacjonalizm i zamach stanu. Posłankę Pawłowicz najbardziej bawi ten ostatni zarzut. - Zamach stanu może robić mniejszość na większość, a nie większość na siebie samą! Jaki zamach stanu?"

      No i wszystko jasne:):) 

.odjechała volkswagenem, a nam każe kupować droższe proszki, aby tylko nie niemieckie:):)
  cytaty za Newsweek Polska

13 komentarzy:

  1. Obawiam się, że Twoja diagnoza tej pani jest nieco błędna. Moim zdaniem intelekt jest powyżej zera i dzięki niemu cynicznie wykorzystuje pozostałe swoje "walory".
    Żeby nie mówić o czymś czego nie znam, wielokrotnie słuchałem Radia Maryja, czasami oglądałem TV Republika (wiem, masochizm) i NIGDY nie słyszałem jakiejkolwiek wypowiedzi tej "innej" strony, wyłącznie nakręcające się towarzystwo wzajemnej adoracji. Ciekawym doświadczeniem jest wpisanie np. na stronie Radia Maryja hasła Duda, Szydło itp. i dla porównania np. Kopacz, Petru... Znalezione artykuły w pełni pokazują obiektywizm tych mediów :)
    A do VW na pewno wsiadała z obrzydzeniem i na złość uświniła go polską sałatką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Wiem jedno: nie cierpię tej kobiety. Bardzo podobał mi się wpis pani Jandy na jej temat. Co do sałatki, rozbawiłeś mnie. Dzięki:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pani, czy panna? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj z rana, na o2 poczytałem sobie najlepsze cytaty tej panny. Powiem Ci, że najpierw się śmiałem, ale póxniej przyszedł smutek. I chyba nie o nią, ale o jej wyborców. Kim , czy jakim trzeba być, aby na to zagłosować? Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Wśród profesorów jest taki sam odsetek idiotow, jak w pozostałych grupach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest problem, możemy ich olewać, problemem są idioci uprawnieni do głosowania - oni niestety byli, są i będą :(
      Niestety politycy cynicznie wykorzystują tą część społeczeństwa.
      Na szczęście są oczywiście tego plusy - o ile przyjemniej ogląda się aktualnie "Szkło kontaktowe", kabarety, czyta "Angorę" itd. Nawet ten wpis by nie zaistniał bez tej pani (przepraszam panny) :)

      Usuń
    2. Angora ostatnio zacytowała mnie w rubryce Z sieci:) Pisałem akurat o Macierewiczu:):)

      Usuń
    3. Ci akurat, normalnym profesorom splendoru nie przynoszą. Pozdrawia!M

      Usuń
  4. Cześć! Gdzieś mi przepadł Twój adres internetowy. Niedawno pisałem o shiterach. Biedactwa nie mają argumentów. Wymyślają banialuki. Oto jeden z nich: ~qwertyu do probus(2): nie masz juz dzieciaku nic nowego? Czemu wklejasz ciagle to samo? Nie potrafisz juz nic wiecej? Wczoraj byles jacdomem dzisiaj jestes probusem. Jak skompromituja probusa to na drugi dzien jest jacdom. Jak jacdoma wczoraj skompromitowali to dzisiaj jest probus.... Zenada....
    56 minut temu | ocena: 100% odpowiedz oceń: -1 +1
    probus(2) do ~qwertyu: W przeciwieństwie do wielu: Jacdom jest zalogowany i ja jestem zalogowany. Zatem, nie wmawiaj bzdur i nie osądzaj nikogo według własnego Poziomu". Ta przypadłość nazywa się projekcją. Radzę porozmawiać o tym z lekarzem. Wklejam dla tych którzy jeszcze nie czytali i litościwie dla tych którzy nie pojęli za pierwszym razem. A Jacdomowi najpierw dorośnij do podeszwy. Bo nie ma gorszej rzeczy, niż gdy młot ocenia encyklopedię. zwiń
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie rozbawiłeś na noc:):) Czuję się zaszczycony, że piszą iż ja to TY, a Ty to ja:) Niech im będzie:):) Aha, czy Tobie chodzi o email?

      Usuń
    2. I jeszcze jedno: NIGDY jeszcze nie poczułem, ani nie przeczytałem aby ktoś mnie, czy Ciebie skompromitował. Nie maja argumentów poza wyzwiskami:) W kłamstwie, prostackim i głupim ich ,,siła", która jest tylko pośmiewiskiem. Dobrej nocy:):)

      Usuń
  5. Krystyna Pawłowicz, powinna być tytułowana mademoiselle Pawłowicz, w skrócie mlle Pawłowicz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech ona wycofa się z życia publicznego. Jednak prawdą jest, że żaden tytuł naukowy, nie daje gwarancji na brak chamskiego zachowania i prymitywizmu.

      Usuń