sobota, 8 lipca 2017

POLECAM


   Ze względów zdrowotnych, ale i braku zapału do pisania o brudach tej zmiany, które będąc tak widoczne, nadal mają swoich zwolenników w kraju, najczęściej tzw. socjalnych, którzy nie rozumieją, że dostając coś za DARMO, tak naprawdę, dostają na krechę, na swoisty zeszyt, bo później i tak zapłacą podwójnie, jest mnie tutaj coraz mniej.Będę pisał  raz w tygodniu, czy na dwa tygodnie.Zaglądajcie, bo to dobre, że chociaż w takich miejscach możemy sobie uświadomić iż są jeszcze w Polsce ludzie normalni, samodzielnie myślący, oceniający.Ale  powód główny, że mnie coraz mniej? Nie jestem wstanie pojąć, jak możliwym jest, nie tylko tolerowanie, ale i oklaskiwanie działań, godzących w interes Polski, w interes nas, Polek i Polaków,przy tak aroganckim, pełnym pogardy i jawności kierunku zmian w kraju. Ta zmiana bierze wszystko, kiedy zdobędzie, nawet ich sztywny elektorat, zrozumie, jakimi naiwniakami byli. Już jest pewnych, zapowiedzianych 13 podwyżek WSZYSTKIEGO. To nie tylko ,,drugi sort" będzie ich doświadczał, bo ten, o paradoksie, utrzymuje dzisiaj socjalny elektorat PiS, ale wszyscy mieszkańcy tego nieszczęsnego kraju, który wydał takich ludzi jak Kaczyński, Ziobro, Macierewicz i setki im podobnych. Dzisiaj stoimy na skraju przepaści. Oni sami nie spadną, MY poniesiemy równie wysoką cenę. Mówią Trump wyleciał, a my pozostaniemy osamotnieni w .... EUROPIE. 
   Kiedy ta cisza, która już krzyczy, zacznie w końcu wrzeszczeć, aby Szydło i resztę kukieł, wysadzić z rządu, parlamentu, polityki i przestrzeni publicznej?!
     Najwięcej mnie chyba teraz na :
  https://www.facebook.com/groups/jacdom1/

To  grupa, którą założyłem na f/c NORMALNOŚCI bez PiS . ZAPRASZAM do członkostwa:) 
  

2 komentarze:

  1. Rozumiem Twoją decyzję. Też mam dość chamstwa na Onecie. Pozostanę tam jednak, by pokazywać prawdę i zakłamanie PiS. Życzę powodzenia!
    PS. Swoje konto na FB zdezaktywowałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może nie do końca jakaś tam decyzja, ale na pewno zmniejszam częstotliwość pisania i tutaj i na Onecie. W grupie i grupach na f/c mogę pisać wszystko. Oczywiście znamy się ładnych kilka lat, więc wiesz, że nigdy nie ubliżam,nie wyzywam oponenta. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń