piątek, 30 listopada 2012

,,W SIECI" ku chwale PiS i M.K.

Ukazuje się nowy dwutygodnik ,,W Sieci", którego dziennikarze, to po części Ci, którzy opuścili stołki po aferze w ,,Uważam Rze".
  Podoba mi się to, co o nim mówią sami zainteresowani. Otóż kierowany on jest do czytelników, którzy chcą UPORZĄDKOWANEGO i OBIEKTYWNEGO czasopisma.Jakby na osłodę( a może  jest to tzw agitka dla Marty Kaczyńskiej?) na okładce 1-szego numeru jest właśnie Ona.
  Wszak Marta Kaczyńska, to uosobienie wzoru dla setek tysięcy kobiet. To kwintesencja uczciwości, prawdomówności i czystości.
 Chciałoby się powiedzieć, taka okładka, jaka zawartość w treści.
 Myślę,że to tuba propagandowa PiS, kampania wyborcza p.Marty i typowo opozycyjna bibuła. Już sama zawartość, którą obejrzałem w sieci, skłania mnie do refleksji,że doszedł kolejny gniot prasowy, o którym będzie głośno. Który będzie wałkował i odnajdował świadków mordu smoleńskiego. który będzie starał się punktować rząd, wspierając działania Macierewicza z Hofmanem i Kaczyńskim. Szkoda tylko,ze tacy dziennikarze maja nas za głupców i piszą o niezależnym, obiektywnym dwutygodniku. Czas pokaże, czy to oni mówią prawdę, czy ja się mylę.

6 komentarzy:

  1. Jestem jednakowo zniesmaczony osobami Tuska, jak i Kaczyńskiego oraz ich świtą, z Niesiołowskim i Macierewiczem na czele. Od dłuższego przestałem śledzić media opanowane przez mocodawców tych wichrzycieli nieudaczników. Mój organizm brzydko reaguje na zawarte tam treści. Moim zdaniem, jedynie TVP info utrzymuje pewien poziom obiektywizmu, bez chamstwa i tendencyjności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17. Zło obchodzić dobrem, żeby nie konfliktować http://sowa.quicksnake.at/Polnischer-Schulverein-OSWIATA/Narodowiec-Polski-ydowskiemu-profesorowi-kawa-na-aw-o-powinnociach-Nauki-prof-Piotr-Gliski-PiS-wczeniej-uywane-partie-UW

      Usuń
  2. Nie jestem zwolennikiem przede wszystkim PiS pod wodzą Kaczyńskiego. Nie jestem też zaślepionym miłośnikiem Platformy. Ale na dzień dzisiejszy, wiem,że nie ma praktycznie innej formacji,której można byłoby oddać władzę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałem wziąć udział w ankiecie-sondzie. ale wyświetlają mi się jedynie białe kropki, bez nazwy partii. Czy możesz mnie odgłąbić, jak to działa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale i mnie się nie udało oddać głosu.Zlikwidowałem, bo nikt od dwóch godzin mnie widzi nazw partii. Sorry:) Poszukam rozwiązania.

      Usuń
    2. Czy to była ankieta z pytaniem o destrukcyjną partię? Oddałem głos bez problemu. Pozdrawiam wszystkich!

      Usuń