niedziela, 4 grudnia 2016

OGRANICZENIA ONETU



    Coraz częściej pisze się i mówi iż Tusk wróci do polityki w Polsce. Ba, jest zapowiedź, że musi, aby powstrzymać naczelnika i resztę jego podwykonawców. Napisałem komentarz na Onecie, ale jak to bywa tam bardzo często ( na każde napisanych 10, usuwają mi średnio 8, aby przywracać je po dobie lub dwóch) komentarz został usunięty natychmiast. Łamią notorycznie art 54 Konstytucji, która jest najważniejszym naszym prawem do swobodnej wypowiedzi. A może przecież być gorzej...:)

      Komentarz:


 Twój komentarz został usunięty [2988944,229904490]


Witaj jacdom1,

Twój komentarz:

Ja sądzę,że nie trzeba Tuska,nie trzeba jakiegoś wybitnego polityka, aby pozbyć się tej zmiany.To Polacy, wyborcy i ULICA, nawet wbrew zakazowi o zgromadzeniach, sprawi iż ta dojna zmiana będzie musiała odejść. Polacy zrozumieją na przestrzeni kilku, kilkunastu miesięcy, że nie o taką zmianę im chodziło! Polacy zawsze, gdy nakładano na nich kajdany, pręgierze,sprzymierzali się i walczyli z okupantem, tak będzie i teraz.Na nic zmiany w Konstytucji,TK, czy ordynacji wyborczej, na nic zakazy i nakazy, bo naród rządzi się swoimi. 13 grudnia już zacznie się początek.... Naczelnik i jego podwykonawcy będą sławni, ale od zarzutów przed Trybunałem Stanu i sądami.... 

Administracja Forum

 
     Ps. Mam tylko nadzieję, że wygrają ci, co doprowadzą ich przed oblicze Temidy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz