czwartek, 8 grudnia 2016

STAN WYJĄTKOWY?


  PiS zmierza ku dyktaturze. TK, media, przejmowanie rad nadzorczych etc etc, Teraz dochodzi ustawianie do pionu byłych policjantów i żołnierzy, bez względu na ich dokonania i przebieg służby w RP. W zanadrzu ustawa o zgromadzeniach. Nie pozwalajmy na robienie z nas niewolników. Nie pozwólmy na lżenie ludzi zasłużonych, których jedyną winą jest nieprzychylność dla naczelnika i jego podwykonawców. Nie pozwólmy, aby zrobili z POLSKI Białoruś.Nie dla dyktatury!!!!!

   13 GRUDNIA ( WTOREK) IDŹMY NA MASOWY PROTEST W OBRONIE OJCZYZNY I NAS WSZYSTKICH. W OBRONIE DEMOKRACJI I GODNOŚCI. POKAŻMY W TRAKCIE PROTESTÓW NACZELNIKOWI, JAK WYGLĄDA PRZYZWOITOŚĆ I NORMALNOŚĆ! W JEDNOŚCI SIŁA..... 
 

    13 GRUDNIA (WTOREK) - MAS13 GRUDNIA (WTOREK) - MASOWE PROTESTY ANTYRZĄDOWE W CAŁEJ POLSCEOWE PROTESTY ANTYRZĄDOWE W CAŁEJ POLSCE13 GRUDNIA (WTOREK) - MASOWE PROTESTY ANTYRZĄDOWE W CAŁEJ POLSCE

1 komentarz:

  1. Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem.
    Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą.
    Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem.
    Nie byłem przecież socjaldemokratą.
    Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem.
    Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.

    Wiersz napisany w Dachau w 1941 przez Martin Niemöller

    OdpowiedzUsuń